965880050

 Plaza España, 1

ajuntament@callosa.es 

Secretaria i Intervenció

Estás en: Inicio | L’Ajuntament | Estructura Municipal | Secretaria i Intervenció

Les seues funcions principals són:

  • Convocatòria i confecció de les actes dels òrgans col·legiats.
  • Certificacions d’acords de Junta de Govern, Plens i comissions informatives.
  • Expedients de Secretaria.
  • Edictes i anuncis.
  • Processos electorals.
  • Expedients de subhastes i concursos.
  • Elaboració de plecs de clàusules per a la contractació.
  • Elaboració de contractes.
  • Expedients de responsabilitat patrimonial.
  • Expedients de cessió i adquisició de béns.
  • Expedients contenciosos-administratius.
  • Revisió de documentació d’ordenances municipals, informes, acords i publicació.
  • Expedients declaració de ruïna.
  • Expedients de Registre d’Associacions.
  • Atenció a l’administrat i als representants polítics.

A més:

  • – Oficina d’Atenció directa al ciutadà.
  • – Gestió i Registre del Padró Municipal d’habitants.
Ayuntamiento Callosa d'en Sarrià
Resum de la privadesa

Aquest lloc web utilitza galetes per tal de proporcionar-vos la millor experiència d’usuari possible. La informació de les galetes s’emmagatzema al navegador i realitza funcions com ara reconèixer-vos quan torneu a la pàgina web i ajuda a l'equip a comprendre quines seccions del lloc web us semblen més interessants i útils.

This site is registered on wpml.org as a development site. Switch to a production site key to remove this banner.